torsdag 4. juni 2015

Logo - The Chef

Hei.


Vi har over noen uker jobbet med å lage logo i PFO. Vi kunne velge mellom fire forskjellige "bedrifter" vi skulle lage logo til. Jeg valgte "The Chef" fordi jeg syntes det så morsomst ut, haha.

Først søkte jeg etter inspirasjon på Pinterest. Jeg fant masse! Men det jeg tegnet ble veldig likt det jeg allerede hadde sett på Pinterest. Så til neste gang kan det være lurt å først tegne det man selv klarer å komme på, for så å søke etter inspirasjon. 



Bildene er funnet på flickr.com og wabbaly.com

Jeg syntes det var både gøy og interessant å skisse på papir, men når jeg åpna illustrator følte jeg at ting ble vanskeligere. Dette er mye på grunn av at jeg ikke er så god i programmet enda :/ Jeg skal legge ut skissene mine senere :) Men her er iallfall bilde av prosessen. Hvordan jeg endret ting underveis i illustrator osv..



Men til slutt ble jeg sånn passe fornøyd med resultatet. Jeg ser at jeg kunne ha gjort noen endringer her og der, men dessverre rakk ikke tiden til :( Jeg er glad for at jeg fikk til det jeg fikk til.

Her er mitt resultat:
Først i sort..

Så i hvitt...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar