torsdag 13. november 2014

#MyStyle

Vi har over flere uker jobbet og tatt bilder til en oppgave vi kaller MyStyle, med nytt tema hver uke.


#Color
Første uka var temaet color. Bildet er tatt utenfor en blomsterbutikk i Mysen. Jeg vet ikke hva det er for noe da? Tror det er en slags bærblomst...





#Typo
Det neste temaet var typografi. Bildet mitt ble tatt hjemme i huset vårt på Tomter, på kjøkkenet. Mamma er veldig glad i bilder med typografi, så da var det bare å velge.



#Selfie
Så var det selfie.. Og jeg vet at flere grua seg litt til dette, for alle syntes det var så flaut, haha. Jeg titta litt på pinterest for å finne inspirasjon. Der fant jeg et bilde med såpebobler så det måtte jeg også prøve. Det er Mathilde (lillesøster) som har tatt det.



#MyPlace
Jeg glemte helt at dette bildet skulle tas, så når jeg skulle ta bilde var det helt mørkt ute. Derfor var det å bla igjennom gamle bilder av favorittsteder. Da fant jeg dette av vennene mine og meg i slalåmbakken.



Til slutt skulle vi lage en collage av alt sammen, collagen skulle beskrive oss.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar